Klanten komen verder met onze aanpak.
Scroll naar beneden en ontdek hieronder hoe we jouw bedrijf helpen groeien met online marketing.
Het begint allemaal met de klik.
Want zonder die klik ontstaat er nooit het vertrouwen dat ons de vrijheid geeft om ons werk pas écht goed te kunnen doen. We doen een deep dive in jouw organisatie om zo jullie propositie, de product-market fit en alles dat daarbij komt kijken te begrijpen. Daardoor kunnen we een slimme strategie ontwikkelen, waarin we alle specialismen binnen online marketing perfect op elkaar afstemmen.
Verder gaan van klik naar maatwerk.
Hieronder lichten we de verschillende fases toe in de marketingfunnel waarbinnen we onze aanpak bepalen. Voor het ene bedrijf is ‘bereik’ heel belangrijk (denk aan een low interest product, dat gewoon continu erg zichtbaar moet zijn), voor een ander bedrijf is een focus op de ‘retentie-fase’ de beste manier om verder te komen. Bij ons krijg je nooit een standaardmethode: we focussen ons op de fases waarvan we vermoeden dat deze de meeste potentie voor jouw bedrijf hebben.
-
-
Fase 1
Bereiken
Mensen moeten natuurlijk wel weten dat je bestaat, willen ze je product of dienst kunnen overwegen. Deze fase is erop gericht om (nieuwe) gebruikers te bereiken, een behoefte bij hen aan te wakkeren door problemen te schetsen waar jouw product een oplossing voor biedt, of ze gewoonweg bewust te maken van het bestaan van jouw producten of diensten. Lees meer
Doel: Bewustwording creëren rondom je product en merk.
Scroll verder -
-
Fase 2
Aantrekken
Is jouw potentiële klant zich eenmaal bewust van zijn of haar behoefte en de rol die je product of dienst daarin speelt? Dan is het aantrekken van deze klant naar jouw website de hoogste prioriteit. Dat doe je bijvoorbeeld door heel goed vindbaar te zijn via Google. Lees meer
Doel: Mensen aantrekken naar je website.
Scroll verder -
-
Fase 3
Overtuigen
Zodra mensen op je website komen, moet het heel duidelijk zijn waarom ze voor jouw product of dienst moeten kiezen. Een sterk design, goede overtuigende content en logische website navigatie zijn hierin cruciaal. We helpen daarbij. Lees meer
Doel: Mensen aanzetten tot een eerste gewenste actie.
Scroll verder -
-
Fase 4
Verkopen
Als je je gebruikers hebt overtuigd om in actie te komen, dan is het tijd om geld te verdienen. Je wilt niet alleen zoveel mogelijk nieuwe klanten; het liefst hebben deze nieuwe klanten ook een hoge omzetwaarde en marge. Dit doe je via cross- en upselling. Lees meer
Doel: Verkopen, upsellen en cross-sellen.
Scroll verder -
-
Fase 5
Behouden
Een betalende klant is mooi. Maar nog mooier is het als ze terugkeren voor een volgende aankoop. In deze fase houden we ons bezig met alles wat ervoor zorgt dat je in contact blijft met klanten en dat de relatie warm blijft. Lees meer
Doel: Klanten binden zodat ze terugkerende klanten worden.
Scroll verder -
-
Fase 6
Aanbevelen
Wanneer je een goed product levert en klanten aan je weet te binden, zijn ze waarschijnlijk erg tevreden. Super-tevreden klanten hebben de neiging om uit eigen beweging over je producten of diensten te vertellen tegen vrienden en familie. Sommigen geven met liefde een online review. Vaak helpt het om dit extra te stimuleren door er een kleine incentive tegenover te zetten, zoals een klein cadeautje of korting. Lees meer
Doel: Klanten zo enthousiast maken dat ze ambassadeur worden van jouw bedrijf.
Ontdek hoe je verder komt met je bedrijf.
"We analyseren je website en lopende campagnes. En dat doen we grondig."
Neem contact met ons op
We helpen je graag verder.